بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

بهترین گوشی های اندروید ارزان 2022 سامسونگ

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

جستجو برای بهترین تلفن های اندرویدی ارزان اغلب می تواند دلهره آور باشد. تولیدکنندگان زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، ارزان‌ترین گوشی‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند. گزینه های بودجه ای که انتخاب می کنید باید مشخصات قابل احترام، عملکرد مناسب و پشتیبانی نرم افزاری خوب را ارائه دهند.

این اغلب ممکن است در دستگاه های تولید کنندگان دیگر وجود نداشته باشد. با این حال، سامسونگ شرکتی است که در ساخت بهترین گوشی های ارزان قیمت برتر است. اینها برخی از پرفروش ترین دستگاه های آن در سراسر جهان هستند. بنابراین اگر به دنبال گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت در ایالات متحده هستید که کمتر از 500 دلار قیمت دارند، سامسونگ بهترین گزینه برای شماست.

لیست بهترین گوشی های اندرویدی ما برای اوت 2022

از آنجایی که دستگاه‌های پریمیوم در طول سال‌ها گران‌تر شده‌اند، تلاش‌های آگاهانه‌ای از سوی تولیدکنندگان برای ارائه تلفن‌های ارزان‌تر با توانمندی بیشتر صورت گرفته است. بسیاری از فناوری‌هایی که قبلاً به دستگاه‌های میان‌رده محدود می‌شدند، از آن زمان به ارزان‌ترین تلفن‌ها سرازیر شدند. ویژگی‌هایی مانند اتصال 5G، دوربین‌های فوق عریض، چهار سال به‌روزرسانی امنیتی و موارد دیگر اکنون با دستگاه‌های سطح پایه ارائه می‌شوند.

بسیاری از بهترین گوشی های مقرون به صرفه کمتر از 500 دلار قیمت دارند. سامسونگ به عنوان فروشنده جهانی گوشی های هوشمند اندرویدی، بهترین انتخاب را ارائه می دهد. این شرکت می‌خواهد با دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه خود بهترین ارزش را برای پول ارائه دهد. مشتریان می توانند مطمئن باشند که بیشترین سود را برای پول خود خواهند داشت.

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – جدیدترین گوشی سامسونگ: Galaxy A53 5G

کل سری گلکسی A5x در بین مشتریانی که به دنبال گوشی‌های اندرویدی ارزان هستند بسیار محبوب بوده است. این دستگاه ها مشخصات عالی را با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهند. این یک داستان مشابه برای Galaxy A53 5G است، آخرین نسخه اضافه شده به این سری بسیار موفق.

Galaxy A53 5G با قیمت هایی که از 449 دلار شروع می شود، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این محصول دارای طراحی ظریفی است که ظاهری تمیز و مدرن دارد. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-O دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز برای اسکرول فوق العاده روان است.

این دستگاه از آخرین چیپست Exynos 1280 سامسونگ برای دستگاه های میان رده قدرت می گیرد. تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. پردازنده جدید مجهز به 5G عملکرد بزرگی را به همراه دارد. تجربه بازی بهتر از همیشه است. این به تنهایی یکی از بزرگترین نقاط فروش دستگاه است.

تنظیمات دوربین نیز با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS همراه با سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی مناسب است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد که برای استفاده از یک روز کامل کافی است. پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز وجود دارد.

گلکسی A53 5G با دلایل خوبی در صدر این لیست از بهترین گوشی های ارزان قیمت در سال 2022 قرار دارد. علاوه بر این مشخصات قابل احترام، چهار سال ضمانت ارتقاء سیستم عامل اندروید را نیز ارائه می دهد که با هیچ دستگاه دیگری در این رنج قیمت قابل مقایسه نیست.

دلایل خرید: طراحی زیبا، نرخ به روز رسانی 120 هرتز، عملکرد خوب و چهار سال ارتقاء سیستم عامل اندروید.

چه کسی باید بخرد: مشتریانی که خواهان یک دستگاه میان رده ممتاز هستند، بدون اینکه پولی را شکست دهند.

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – The Underdog: Galaxy A42 5G

گلکسی A42 5G ممکن است تحت الشعاع دستگاه‌های محبوب‌تر در مجموعه مقرون به صرفه سامسونگ قرار گیرد، اما این چیزی از دوام آن کم نمی‌کند. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 750G مشابه گلکسی A52 است. بنابراین، بسیاری در زیر کاپوت برای انجام کارهای روزمره و حتی کمی بازی وجود دارد. این دستگاه تا 8 حافظه رم و 128 حافظه حافظه داخلی دارد.

همچنین طراحی نسبتاً منحصر به فردی دارد که پنل پشتی آن به چهار بخش با گرادیان رنگ تقسیم شده است. یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع Infinity-U HD Super AMOLED در جلو وجود دارد. تنظیمات دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. گلکسی A42 5G با اندروید 10 عرضه شد اما واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید 12 است.

سامسونگ همچنان به فروش این دستگاه در ایالات متحده ادامه می دهد. با قیمت 399 دلار، این یک گزینه عالی برای مشتریانی است که در مقایسه با سایر دستگاه های پایین تر از این لیست، عملکرد کمی بیشتر می خواهند.

دلایل خرید: طراحی منحصر به فرد، چیپست اسنپدراگون 750G و نمایشگر مناسب.

چه کسی باید بخرد: کسانی که دستگاه هایی را ترجیح می دهند که ارزش زیادی برای پول دارند.

 

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – گزینه متعادل: Galaxy A32 5G

وقتی گلکسی A32 5G برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شد، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با قابلیت اتصال 5G بود. این امر قصد سامسونگ را برای آوردن 5G به دستگاه های بازار انبوه نشان می دهد. در ماه های بعد، این نیت به واقعیت تبدیل شد.

با قیمت 279 دلار، همچنان یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه با پشتیبانی از 5G است. طراحی نسبتاً ساده است، همانطور که شما انتظار دارید، با پنل پشتی دارای طراحی براق و روکش براق. صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity-V TFT دارای وضوح HD+ است.

این چیپست مدیاتک Dimensity 720 5G با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این قدرت بیش از اندازه کافی برای انجام چند کار و بازی معمولی است. دوربین‌های عقب مناسب شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق 2 مگاپیکسلی هستند.

این یک دستگاه ارزان قیمت عالی با مشخصات مناسب و پشتیبانی از 5G است. جانشین آن از آن زمان تاکنون در سطح جهانی عرضه شده است، اما سامسونگ هنوز آن را در ایالات متحده عرضه نکرده است. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، گلکسی A32 5G بهترین گزینه برای مشتریانی است که به یک گوشی هوشمند در این رنج قیمت نیاز دارند.

دلایل خرید: طراحی زیبا، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 5G و جک 3.5 میلی متری هدفون.

چه کسی باید بخرد: کسانی که می خواهند یک دستگاه ارزان قیمت مجهز به 5G داشته باشند که عملکرد مناسبی نیز ارائه دهد.

 

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – پرفروش: Galaxy A13 5G

گلکسی A13 5G یکی از جدیدترین گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ در سال 2022 است. این دستگاه کفش های بزرگی داشت. سلف آن، گلکسی A12، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان در سال گذشته بود. سامسونگ بیش از 50 میلیون دستگاه از گلکسی A12 را در سرتاسر جهان فروخت و آن را به پادشاه گوشی‌های اندرویدی ارزان تبدیل کرد.

بنابراین این شرکت تصمیم گرفت این دستگاه پرفروش را حتی بهتر کند. گلکسی A13 5G بازسازی کاملی دارد و اکنون حتی با اتصال 5G نیز همراه است. این دستگاه 249 دلاری دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز است. یک چیپست مدیاتک Dimensity 700 در زیر کاپوت به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

تنظیمات دوربین سه گانه در پشت شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دو سنسور ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی است. سامسونگ این دستگاه را به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. حتی NFC در داخل آن وجود دارد، بنابراین ویژگی‌های Samsung Pay پشتیبانی می‌شوند.

سامسونگ می خواهد گلکسی A13 5G را به عنوان بهترین گوشی اندرویدی ارزان نسبت به نسل قبلی خود انتخاب کند. به‌روزرسانی‌هایی که برای این دستگاه انجام داده است، مطمئناً آن را به چشم‌اندازی فریبنده برای مشتریان در ایالات متحده و سراسر جهان تبدیل می‌کند.

دلایل خرید: قیمت مقرون به صرفه، چیپست مناسب، اتصال 5G و پشتیبانی از NFC.

چه کسی باید بخرد: مشتریانی که یک دستگاه 5G سطح پایه می خواهند که در جیب باشد.

 

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – مقرون به صرفه ترین: Galaxy A03s

سامسونگ اخیراً گلکسی A03s را به ایالات متحده آورد تا یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی را که می‌فروشد به مشتریان ارائه دهد. این یکی از ابتدایی ترین دستگاه های این شرکت است. همانطور که انتظار دارید، از 5G پشتیبانی نمی کند.

مشخصات نیز نسبتاً ساده است. یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD HD_ با چیپست MediaTek Helio P35 در زیر کاپوت آن وجود دارد. این دستگاه با حداکثر 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور زاویه باز 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

سامسونگ اخیراً گلکسی A03s را به ایالات متحده آورد تا یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی را که می‌فروشد به مشتریان ارائه دهد. این یکی از ابتدایی ترین دستگاه های این شرکت است. همانطور که انتظار دارید، از 5G پشتیبانی نمی کند.

مشخصات نیز نسبتاً ساده است. یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD HD_ با چیپست MediaTek Helio P35 در زیر کاپوت آن وجود دارد. این دستگاه با حداکثر 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور زاویه باز 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

 

 

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – پرچمدار: Galaxy S21 FE

شاید از خود بپرسید که این دستگاه در لیست بهترین گوشی های ارزان قیمت چه می کند. این گوشی با قیمت 699 دلار عرضه شد. با این حال، در اکثر روزها با تخفیف قابل توجهی از آمازون در دسترس است. در حال حاضر می توان آن را با قیمت 549 دلار خریداری کرد. اگر بتوانید بودجه خود را کمی افزایش دهید، نمی توانید با Galaxy S21 FE اشتباه کنید.

گلکسی اس 21 FE که اوایل سال جاری عرضه شد، با اندروید 12 عرضه می شود. همچنین برای چهار ارتقاء سیستم عامل اندروید پشتیبانی می شود. این بدان معناست که اندروید 16 آخرین ارتقاء بزرگ برای این دستگاه خواهد بود.

طراحی آن شبیه به مدل پایه گلکسی S21 است و یک قاب فلزی از بدنه پلی کربنات پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O عالی است و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.

این دستگاه با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 در اکثر بازارها عرضه می شود. در برخی مکان‌ها، به جای آن، اگزینوس 2100 را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کند. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 25 وات و شارژ سریع بی

سیم 15 وات وجود دارد. سامسونگ گلکسی اس 21 FE را به سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز کرده است.

مدل های “FE” اساساً پرچمداران اقتصادی هستند. با قیمت تخفیف‌خورده‌اش، به سختی می‌توان از Galaxy S21 FE گذشت. شاید یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ نباشد، اما ارزش زیادی برای پول دارد.

دلایل خرید: نمایشگر عالی، طراحی چشمگیر، مشخصات عالی و چهار سال ارتقاء سیستم عامل اندروید.

چه کسی باید خرید کند: مشتریانی که می توانند بودجه خود را کمی بیشتر افزایش دهند تا تجربه ای تقریباً پرچمدار داشته باشند.

 

چگونه بهترین گوشی اندرویدی مقرون به صرفه را برای خود انتخاب کنید

وقتی یک گوشی هوشمند جدید می‌خریم، می‌خواهیم تمام کادرها را برای ما علامت بزند. برخی دوربین های عالی می خواهند، برخی دیگر صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می دهند و برخی فقط می خواهند ویژگی های اصلی به خوبی کار کنند. هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد.

این لیست از گوشی های ارزان قیمت اندروید سامسونگ گزینه هایی را در همه محدوده های قیمتی ارائه می دهد. مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که بیشتر به دنبال چه هستید. آیا این یک صفحه نمایش بزرگ است یا یک پردازنده به اندازه کافی قادر به پشتیبانی از بازی های تلفن همراه شما است؟ آیا حافظه قابل ارتقا برای شما مهم است؟

هنگامی که پاسخ این سوالات را پیدا کردید، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک از این بهترین گوشی های مقرون به صرفه را می خواهید بخرید. اگر کسی هستید که فقط آخرین مدل با قدرت مناسب را می‌خواهید، Galaxy A53 5G را انتخاب کنید. اگر فقط یک تلفن مقرون به صرفه برای برقراری تماس، ارسال ایمیل و مرور سبک می‌خواهید، با Galaxy A03s اشتباه نکنید.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ ضمانت پشتیبانی نرم افزاری بی بدیل را در اختیار شما قرار می دهند. این شرکت دستگاه های قابل اعتمادی را می سازد که با شما فاصله زیادی خواهند داشت. اگر می خواهید بهترین ارزش برای پول را داشته باشید، به دنبال آن نباشید.

 

 

 

mobilkade_user
ارسال دیدگاه